Online Vet Training

We horen graag van je wat je vond van het traject!

Zit je op schema en ga je het traject afgerond hebben tegen 30 april?
Indien je achterloopt: oneveer hoeveel van de 9 modules moet je nog afronden?
Geef aub een algemene score voor het volledige traject
Welk leermateriaal vond je het leukste?
Vond je de PRAKTISCHE organisatie van het traject goed?

Hoe vond je de communicatie vanuit OVT?
Vond je de Whatsapp groep een meerwaarde?
Geef een score van 0-10 voor de locatie van de eerste lesdag (Business Brewery)
Geef een score van 0-10 voor de catering van de eerste lesdag (Business Brewery)
Geef een score van 0-10 voor de locatie van de tweede lesdag en POCUS training (Thomas More in Geel)
Geef een score van 0-10 voor de catering van de tweede lesdag en POCUS training (Thomas More in Geel)
Geef een score van 0-10 voor de locatie van de derde lesdag (Officecenter in Leuven)
Geef een score van 0-10 voor de catering van de derde lesdag (Officecenter in Leuven)
Wat vind je van de tijd dat je bent bezig geweest met het traject?
Had je gewild dat er meer of minder leerstof voorzien werd?
Hoe vaak heb je reeds 'geleerde' leerstof kunnen toepassen in de praktijk?
Heb je meer zelfvertrouwen gekregen als dierenarts door het traject te volgen?
Zou je het terug opnieuw doen?