Eline Wyckmans
-
Eline Wyckmans startte de discussie eluracat gebruik bij de hond in het forum Vragen Gastro-enterologie Cursussen 2 weken geleden
Heeft er iemand ervaring met off label gebruik van eluracat (capromoreline) bij de hond? Indien ja, aan welke dosis gebruiken jullie dit?
Alvast bedankt
-
Eline Wyckmans heeft hun profiel bijgewerkt 2 jaren geleden
